Pierwszym czynnikiem, który warunkuje ceny trampolin w sklepie internetowym są marże. Każdy sklep ustala sobie swoją własną marżę, która raz jest większa, a raz mniejsza. Drugim czynnikiem są zapewne rodzaje trampolin. I tak mała trampolina w wersji mini, ma średnicę nie większą niż 120 cm, dlatego jest nieco tańsza. Świetnie nadaje się do małych ogródków ze względu na swój niewielki kształt. Natomiast duża trampolina jest o wiele większa, droższa i zarazem bardziej ekstremalna. Spowodowane jest to głównie tym, że ma sporą powierzchnię, co w konsekwencji oznacza większą siłę wybicia. Kolejnym czynnikiem warunkującym cenę trampoliny jest jej konstrukcja, która powinna być zrobiona z dobrych materiałów. Im lepsze materiały tym wyższa cena. Tak więc dobra trampolina powinna mieć elastyczną batutę rozpiętą na metalowych nóżkach, podpartą sprężynami oraz ramę galwanizowaną, która jest najważniejszym elementem trampoliny. To właśnie ona zapewnia sztywną konstrukcję trampoliny. Powinna mieć również krawędź zabezpieczającą, która zapewnia bezpieczeństwo przy wykonywaniu skoków. Proporcjonalnie, im większa krawędź, tym większe bezpieczeństwo. W dobrej trampolinie powinny znaleźć się także sprężyny. To od nich zależy komfort skoków. Te, które posiadają wrzecionowaty kształt zapewniają optymalne odbicie. Zatem im więcej elementów w trampolinie, tym staje się ona droższa.Czwartym i zarazem ostatnim czynnikiem warunkującym cenę trampoliny jest fakt, czy jest ona z siatką zabezpieczającą, czy bez niej.
Jak wynika z powyższego jest naprawdę sporo czynników, które warunkują ceny trampolin w sklepach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz